joi, 2 octombrie 2008

Un nou inceput!

Continuare....:)

Dupa ce am terminat liceul in 2006, ma intrebam ce sa fac mai departe. Aveam dorinta de a face ceva pentru Dumnezeu, de a ma implica in lucrare, insa in acelasi timp vroiam sa imi continui si studiile. Am inceput sa ma rog, pentru ca vroiam sa vad ce are Dumnezeu pentru mine.
Intre timp, in biserica mea au venit un grup de tineri, de la Organizatia Tineri Pentru Misiune (Organizatie Misionara), Cluj-Napoca si au impartasit despre experientele lor cu Dumnezeu, despre cat de fain e sa fi parte din lucrare si sa vezi vieti transformate.
Atunci am simtit atat de puternic ca Dumnezeu ma cheama sa fiu misionara. Nu mi-a venit sa cred si la inceput nu am luat chemarea in serios. Credeam ca is doar gandurile mele, dorinta mea pentru ca imi place sa lucrez cu oamenii...nu ma credeam in stare sa stau in fata oamenilor si sa le vorbesc despre Dumnezeu. Eu?!?!? Niciodata.
Insa am impartasit ceea ce am simtit, prietenilor mei de la TPM (Tineri Pentru Misiune) si ei m-au incurajat sa fac un DTS (Scoala de Ucenicie din cadrul organizatie).

Desi vroiam asa de mult sa fac aceasta scoala, inca ma indoiam ca Dumnezeu ma cheama sa fiu misionara. ( am fost ca si Moise cand Dumnezeu l-a trimis sa ii scoata pe Israeliti din Egipt).
Insa Dumnezeu mi-a confirmat ca El ma vrea acolo asa ca intr-un final m-am decis sa plec in Cluj, sa fac aceasta scoala.

Detalii despre ce s-a intampla mai departe si despre Tpm (tineri pentru misiune) .....va urma...:)

Niciun comentariu: