luni, 6 octombrie 2008

Nunta sorellei! :->


O HAPPY DAY! (16.06.2006)




Una din zilele cele mai faine zile din viata mea...ziua in care sora mea (singura mea sora :-) ) s-a casatorit. Dupa atatia ani a venit timpul sa ma scap de ea :) (glumesc).

M-am bucurat asa de mult pentru ea. Acum e pe maini bune! :)

Am pus cateva poze de la cununia civila si de la nunta ei, sa vedeti si voi ce faina sora am eu :) (are pe cine semana :) )










~eu, Lucian, Meli si mama ~









Cântând fericirea, doi boboci de-abia înfloriţi
Se aleg în mijlocul acestei lumi imperfecte.
O zi după alta îi leagă mai tare dorinţa,
Le dă o culoare mai vie iubirea.
Doi boboci, astăzi îşi ridică capetele spre Soare
Cu nestăvilita dorinţă de a forma un buchet.
O floare e inima lui, iar inima ei identică floare.
Din doi boboci, Isus Hristos formează astăzi o singură floare.
Niciodată nu a existat o minune mai mare.

Niciun comentariu: