sâmbătă, 4 octombrie 2008

Un nou inceput impreuna cu Tineri Pentru Misiune!

DTS 2006

...continuare...

In luna Iulie 2006, am mers in Cluj, pentru a incepe cursurile SIU.

Timp de 3 luni am avut cursuri pe diferite teme: Lauda si Inchinare, Inima de Tata a lui Dumnezeu, Intimitate cu Dumnezeu, Relatii, Viata de familie, Natura si caracterul lui Dumnezeu, Duhul Sfant, Auzirea vocii lui Dumnezeu, Evanghelizare, Sfintenie, Lupta Spirituala etc.

Invatatura care m-a atins cel mai mult a fost Inima de Tata a lui Dumnezeu. Mi-a fost greu sa Il vad pe Dumnezeu ca pe un Tata bun, pentru mereu Il asemanam cu tatal meu pamantesc.
Il vedeam pe Dumnezeu ca un Dumnezeu caruia nu-i pasa prea mult de mine pentru ca nu sunt asa de importanta pentru El. In acelasi timp, credeam ca Dumnezeu e un Dumnezeu care atunci cand gresesc mereu ma pedepseste.
Insa Dumnezeu mi-a aratat ca El nu este asa cum credeam eu ca e. Mi-a amintit de sacrificiul facut pentru mine, ca si-a trimis singurul Lui Fiu sa moara pe cruce, sa indure atata durere, astfel ca eu sa fiu iertata de pacat si sa am cale libera la Tatal.
Doar atunci am inteles cat de mare este dragostea Lui fata de mine. Ce Dumnezeu fain am eu!
Insa chiar daca am inteles de fapt cum era cu adevarat Dumnezeu, mi-a fost greu sa il iert pe tata ca nu a fost acolo, langa mine si nu mi-a oferit dragostea si siguranta de care aveam eu nevoie.
Intr-un final, liderii mei mi-au spus ca daca vreau sa fiu libera, sa nu mai am poveri si sa scap de ura si de toate lucrurile negative din inima mea, trebuie sa il iert. Asa ca am decis sa il iert si l-am eliberat. Si chiar m-am simtit mai libera. Legaturile care ma tineau atat pe mine, cat si pe tata(din cauza ca nu-l iertasem) s-au rupt in momentul in care am zis "Il iert!".

Dumnezeu a continuat sa vindece rani din trecutul meu, rani provocate de oamenii din jurul meu, din cauza unor relatii sau rani chiar provocate de mine insami.

Pas cu pas am inteles: ca Dumnezeu niciodata nu ma va parasi si ca pentru El sunt o persoana foarte importanta.

"De aceea, pentru că ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuit şi te iubesc, dau oameni pentru tine, şi popoare pentru viaţa ta. Nu te teme de nimic, căci Eu sunt cu tine..."
Isaia 43:4-5a

Pe parcursul scolii, duminica, am mers la groapa de gunoi a orasului Cluj-Napoca (Pata-Rat), unde oamenii saraci traiesc de pe o zi pe alta.
Am slujit copiilor de acolo, am cantat cu ei, ne-am jucat si le-am oferit dragoste printr-o simpla imbratisare sau printr-un simplu "te iubesc".
















"
Isus a chemat la Sine pe copilaşi, şi a zis: "Lăsaţi copilaşii să vina la Mine, şi nu-i opriţi; căci Împărăţia lui Dumnezeu este a unora ca ei."

Luca 18:16

Niciun comentariu: