marți, 3 februarie 2009

Revelion 2008


In sfarsit mi'am petrecut revelionul la munte. Gosh!
Am fost in satul Corvinesti, langa Bistrata, la o casa super faina, la sora Adrianei Feisan!. Am stat din 29 decembrie, pana in 3 ianuarie. Chiar daca ne doream mult sa avem zapada, nu am avut. A nins doar asa putin, dar nu a tinut. Ce sa faci...poate data viitoare :)
Am fost 18 persoane de peste tot, cei mai multi eram din TPM! A fost chiar fain. Am avut jocuri, ne'am uitat la filme, am jucat "Elefantul alb" (si am primit cadouri), unii facut scenete comice, unii au jucat Monopoly pe calculator...addicted :)) (Cezar si Dana) si am avut si nunta- Danela si Beni. :->
In 31 decembrie, seara, am avut o cina gustoasa. Fetele au aranjat masa super fain. Inainte sa trecem in noul an, am avut un timp de inchianare si un timp in care sa spunem cele mai faine lucruri care s'au intamplat in anul 2008!
Am avut un timp fain si mi'am facut prieteni noi.
Si totusi nu'mi vine sa cred ca deja suntem in 2009! Ce repede trece timpul!

~fetele harnicutele-pregateau mancare~
~Marta imi admira ciorapii cu degete~
~cadouri:CIOCOLATA!yammyy!~

Niciun comentariu: