marți, 10 februarie 2009

DTS din Scotia

Timp de o săptămână am avut o echipă de DTS din Scotia(de fapt nici unul dintre ei nu era din Scotia- comic:))) , la noi la baza.
Prima zi le'am facut orientare prin oras! In sfarsit am aflat si eu unde e primaria in Cluj. (:D)

Apoi timp de 3 zile am lucrat prin baza: am varuit sala de clasa si holul, am facut curat in pod. Ce a fost acolo! Doamne!

Studentii astia au fost tare dusi! Chiar daca erau numai 6, mi-a placut mult ca tineau asa de mult unu' la celalat. :)

Am fost in vizita la familii. Una din familii, locuiau mai multi in aceasi casa si aveau 2 baieti gemeni. Asa de faini erau. Am avut ocazia sa impartasesc cu ei despre viata mea si cum am ajuns eu sa-L cunosc pe Dumnezeu. Am fost uimita sa vad cat de deschisi erau. Am stat de vorba cu ei si am aflat mai multe despre viata lor. Sotul mamei, murise acum 2 ani. De atunci, viata ei s'a schimbat. Asa de mult vroia sa aiba cu cine sa vorbeasca, sa impartaseasca lucruri prin care trece, ganduri...dar nu prea avea cu cine.
M'am bucurat ca am putut sa impartasesc cu ei viata mea si despre minunile pe care Dumnezeu le-a facut in viata mea si ca i'am putut incuraja.

Ma rog ca binecuvantarile Lui sa fie peste aceste familii care ne'au primit in casele lor!



Niciun comentariu: